PENGEDAR DIPERLUKAN

DEALER ONEXOX BERDAFTAR. ACCESS PENUH SEBAGAI DEALER. INSENTIF SEHINGGA 15%. KEUNTUNGAN RUNCIT. DAFTARLAH SEBAGAI DEALER DAN LAKUKAN IA SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN. HUBUNGI 011-11759685 / 01115599553

ONEXOX BLACK

Onexox Black. Lebih Lanjut hubungi dealer 01115599553 atau clicklink wasap.my/601115599553/onexox

User get user

User get user

Salah satu kelebihan luar biasa yang tiada pada telco-telco lain selain ONEXOX ialah user get user. Dimana apabila anda berkongsi , anda akan diberi ganjaran.

Kebiasaan pelanggan yang gembira dengan produk yang mereka pakai pasti akan bercerita dengan orang di sekeliling mereka. Ini adalah lumrah manusia untuk berkongsi perkara yang baik denganorang di sekeliling.

Di ONEXOX apabila anda berkongsi dengan sesiapa sahaja kebaikan produk ini. Kemudian mereka juga berminat untuk menggunakan simkad ONEXOX. Maka anda akan di beri ganjaran sebanyak 6%dari jumlah yang mereka top up setiap bulan. Anda akan terus mendapat ganjaran ini selagi mereka setia menggunakan simkad ONEXOX. Ganjaran ini akan di beri samada dalam bentuk kredit atautunai terus ke akaun anda setiap bulan.

Jadi lebih ramai anda berkongsi maka lebih banyak yang bakal anda perolehi. Kemungkinan besar anda sudah tidak perlu membayar tambah nilai anda lagi setiap bulan kerana anda akan mendapatnya dari ganjaran 6% ni sahaja.

Syaratnya mudah sahaja iaitu

-Hanya perlu menjadi pengguna ONEXOX.

-Tiada yuran penyertaan.

-Tiada had yang ditetapkan apabila ingin berkongsi dengan orang lain.

-Mesti didaftarkan pada pengedar yang sah sahaja.

Dengan hanya berkongsi anda bukan sahaja dapat membantu orang lain berjimat malah anda juga dapat menjana pendapatan yang berterusan dengan ONEXOX. 

Bayangkan anda mempunyai User get User sehingga 20 orang.

Setiap dari mereka membuat tambah nilai RM50 setiap bulan.

20 x RM50 x 6% = RM60

Secara automatik anda sudah mendapat top up percuma setiap bulan.

 

Bayangkan  rakan-rakan anda semua bertukar ke ONEXOX , pendapatan anda akan bertambah.

 

CARA MENGIRA UGU. CLICK

BERMINAT? SILA HUBUNGI NO INI

01111759685 / O1115599553

 

0 comments:

Post a Comment