PENGEDAR DIPERLUKAN

DEALER ONEXOX BERDAFTAR. ACCESS PENUH SEBAGAI DEALER. INSENTIF SEHINGGA 15%. KEUNTUNGAN RUNCIT. DAFTARLAH SEBAGAI DEALER DAN LAKUKAN IA SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN. HUBUNGI 011-11759685 / 01115599553

ONEXOX BLACK

Onexox Black. Lebih Lanjut hubungi dealer 01115599553 atau clicklink wasap.my/601115599553/onexox

Macam mana hendak dapat topup percuma dengan simkad onexox

Simkad onexox berharga Rm10 dengan kredit tersedia Rm5.

1. Ajak kawan atau keluarga untuk menggunakan simkad onexox untuk berjimat.

2. kekalkan no asal dan dapatkan lanjutan tempoh sah panggilan sehingga 28 bulan.

3. kadar panggilan yang menjimatkan. 12sen/minit 2sen sms ke semua rangkaian telefon

4. 150 sms percuma setiap bulan *sama rangkaian. (jika tidak habis guna baki sms akan dibawa ke bulan hadapan.

5. User get User. ajak kawan dan keluarga menggunakan simkad onexox dan dapatkan insentif 5% dari jumlah mereka topup. 

6. Internet berkelajuan tinggi.

7. jaminan tiada kehilangan kredit.

sms whatsapp atau pm 01111759685

Read more ...

BAGAIMANA SIMKAD ONEXOX BOLEH MEMBERI PENJIMATAN.UPGRADE SIMKAD ANDA SEKARANG.

KENAPA 'Y'
SOALAN: SAYA LUPA TOPUP HP TAPI SAYA MASIH BOLEH BUAT PANGGILAN
JAWAPAN: SEBAB TEMPOH SAH PANGGILAN ONEXOX YANG PANJANG. DILANJUTKAN SEHINGGA 28 BULAN
SOALAN: SAYA LUPA TUTUP DATA MOBILE. TAPI KREDIT TAK KENA POTONG
JAWAPAN: SEBAB ONEXOX TIADA PAY PER USE. TIADA KEHILANGAN KREDIT 
SOALAN: KREDIT HP SAYA DAH HABIS, TAPI SAYA MASIH BOLEH HANTAR SMS
JAWAPAN: 1800 SMS FREE (150 X 12) SAMA RANGKAIAN
SOALAN: DULU SAYA TOPUP RM50, BELUM SEBULAN KREDIT DAH HABIS. TAPI SEKARANG SAYA TOPUP RM50, DAH 3 BULAN TAPI MASIH ADA KREDIT LAGI
JAWAPAN: JAWAPANNYA ADA PADA PENGGUNA ONEXOX TU SENDIRI. KADANG2 DIA TANYA KITA BALIK KENAPA KREDIT DIA LAMBAT HABIS.
SOALAN: NAK KEKALKAN NOMBOR LAMA, BERAPA KENA BAYAR. ADA CAJ LAIN TAK.
JAWAPAN: JUMPA SAYA FACE TO FACE. RM10 JE. TIADA CAJ LAIN. ONEXOX TIADA CAJ TERSEMBUNYI (TAK MAIN SOROK-SOROK)
SOALAN: KALAU KAWAN ATAU KELUARGA SAYA NAK GUNA ONEXOX JUGA, MACAM MANA.
JAWAPAN: PERCUMA ATAU AMBIL TUNAI DENGAN PROGRAM USER GET USER. TIADA SYARAT DIKENAKAN. CADANGKAN SESIAPA SAHAJA GUNA ONEXOX. ANDA DAPAT TOPUP
✔✔✔PM SKRG.
011-11759685

Read more ...

PREVIEW ONEXOX GEGAR UTARA

PREVIEW ONEXOX GEGAR UTARA
DAPATKAN PASS MASUK PERCUMA.

✿ 19 SEPT 2014
ALOR SETAR, KEDAH
SUDAH DITUTUP.

✿ 20 SEPT 2014
SABTU 3:30 PETANG
SAFIRA COUNTRY CLUB
SEBERANG JAYA,
PENANG.
HUBUNGI : ROSLI +601116741111

✿ 21 SEPT 2014
AHAD 3:30 PETANG
HOTEL PERDANA TAIPING
TAIPING, PERAK.
HUBUNGI : TN HJ AZIZ +601116740001

✿ PENGENALAN APA ITU ONEXOX.
✿ PELUANG BERJUMPA TERUS DENGAN CMO ONEOX
✿ KETAHUAI BAGAIMANA ONEXOX BOLEH MENJANA PENDAPATAN SEHINGGA 5 ANGKA SEBULAN.
✿ BAGAIMANA CARA HENDAK MEMULAKAN BISNES INI.
✿ KELEBIHAN MENDAFTAR SEBAGAI DEALER ONEXOX. DAPATKAN ACCESS PENUH WEB SITE.
✿ HARGA SIMKAD ONEXOX YANG MAMPU DIMILIKI SEMUA DAN BOLEH MENDATANGKAN ✿ PENDAPATAN LUMAYAN SEPANJANG HAYAT.
✿ SEBAGAI DEALER ANDA DAPAT 10% 2% 2% 1% APABILA SETIAP KALI MEREKA TOPUP.
✿ KEUNTUNGAN RUNCIT JUALAN SIMKAD
✿ KEUNTUNGAN RUNCIT JUALAN TOPUP
✿ KETAHUAI BAGAIMANA PRODUK ONEXOX MEMBERI PENJIMATAN KEPADA PENGGUNA.
✿ SEMUA ORANG SEPATUTNYA MEMILIKI SIMKAD ONEXOX KERANA TIADA CAJ TERSEMBUNYI, TIADA KECURIAN KREDIT, SIMKAD ONEXOX MEMBERI PENJIMATAN KEPADA PENGGUNA.
✿ SILA HUBUNGI : ROSLI +601116741111 DAN TN HJ AZIZ +601116740001
✿ ATAU HUBUNGI +601111759685 WHATSAPP TELEGRAM VIBER TALK BEETALK
✿ ATAU PM FACEBOOK

Read more ...

PERMAINAN PAY PER USE. SIMKAD ONEXOX VS SIMKAD LAIN

PERMAINAN PAY PER USE

SIMKAD ONEXOX VS SIMKAD LAIN

KEDUA DUA TIADA LANGGANAN DATA

1. SIMKAD ONEXOX TOPUP RM50

    SIMKAD LAIN TOPUP RM50

2. CHECK BAKI KEDUA DUA SIMKAD

3. SIMKAD ONEXOX ON MOBILE DATA

    SIMKAD LAIN ON MOBILE DATA

4. BIARKAN SELAMA 12 JAM

 

12 JAM KEMUDIAN

 

5. CHECK BAKI KE DUA DUA SIMKAD

6. SIMKAD ONEXOX TIADA KEHILANGAN KREDIT

7. BOLEH BUAT UJIKAJI INI DENGAN HP

ANDA SENDIRI

 

JIKA KREDIT ANDA BERKURANG KERANA

ON KAN MOBILE DATA. ITU ADALAH ANTARA

SEBAB KENAPA ANDA PERLU GUNA

SIMKAD ONEXOX

Read more ...

Telco Di Malaysia

Assalamualaikum
Setiap Telco diMalaysia ini mempunyai sasaran pelanggan yg berbeza mengikut perubahan teknologi yg semakin canggih .Panggilan suara kini sudah mula berkurangan dan penggunaan data semakin meningkat .
Kebanyakan Telco tahu cara penggunaan pelanggan melalui analisis yg dilakukan setiap hari . Kekerapan pelanggan membuat panggilan , masa bercakap , sms , data dan banyak lagi . Behaviour pelanggan menjadi teras kepada keuntungan setiap telco .
Blok panggilan merupakan pekara yg paling senang untuk mengaut keuntungan kerana rata rata pelanggan tidak melihat jam semasa membuat panggilan .Disebabkan itu panggilan 2 blok perminit sangat sesuai dgn pelanggan yg bercakap dibawah 30 saat .
Panggilan dibawah 30 saat adalah jumlah panggilan yg paling banyak dilakukan oleh masyarakat kita . Ianya menyumbang kepada hampir 90 % revenue panggilan suara . Sebab itu selalu lah melihat charge panggilan pendek di semua telco yg anda gunakan .
Perkhidmatan data jugak menyumbang keuntungan yg banyak kepada telco . Sekali lagi tabiat penggunaan data oleh masyarakat kita membuat syarikat ini mengambil segala peluang utk mengambil keuntungan . Contohnya PAY PER USE ...dimana kita terlupa hendak menutup perkhidmatan data lantas kredit yg ada di charge sebanyak 5 sen atau 10 sen per kb ..
Dan ada banyak FUP ( fair ussage policy yg akan menyebabkan anda berkongsi kelajuan data jika pengunaan sesuatu masa menjadi banyak .. ibarat beli data berkelajuan 4 G tetapi hanya dapat kelajuan 3.6 MBPS ... 4 G atau LTE sepatutnya mempunyai kelajuan diantara 20 MBPS hingga 100 MBPS ..
ONEXOX bukan yg terbaik tetapi kita akan cuba utk memenuhi keperluan pengguna dgn kadar yg terendah dan berdaya saing ..
Kami baru bermula ditahun 2014 bersama ONEXOX ..beri kami masa untuk menjadi lebih baik ..Sokongan anda sgt sgt penting utk kami meneruskan perjuangan kami membuktikan entiti bumiputera tidak malas , berdaya saing dan amanah .. Insyallah
Semoga penjelasan saya cukup utk menjawab soalan soalan perbandingan dgn telco telco lain .. sudah lebih 100 ribu pelanggan aktif dicipta oleh rakan niaga kami dan majoriti berpuas hati dgn perkhidmatan kami walaupun kami tau ada banyak lagi ruang penambahbaikan perlu dilakukan ...
Terima Kasih kerana bersama kami
Salam semua

Read more ...

CARA PENGGUNAAN HANDPHONE (KREDIT SELALU HILANG)

CARA PENGGUNAAN HANDPHONE (KREDIT SELALU HILANG)

DI ZAMAN SERBA MODEN INI BOLEH DIKATAKAN SEMUA ORG MENGGUNAKAN TELEFON PINTAR. DENGAN BANYAK PILIHAN JENIS DAN PILIHAN HARGA, SEMUA MAMPU MEMILIKI HANDPHONE PINTAR.

ABANG2 ADIK2 KAKAK2 PAKCIK2 MAK CIK2 SEMUA GOLONGAN SEKARANG DH ADA GUNA HANDPHONE PINTAR.

ADA KALANYA KITA TIDAK BERAPA MEMAHARI FUNGSI HANDPHONE PINTAR INI. CONTOHNYA JIKA ANDA TER" ON DATA MOBILE.

BILA DATA MOBILE ON, INI BERMAKNA ANDA MELANGGAN DATA INTERNET. SEPERTI MEMBUAT PANGGILAN SUARA ANDA AKAN DI CAJ DENGAN KADAR TERTENTU. DATA MOBILE JUGA ADA CAJ DENGAN KADAR TERTENTU. ANDA BOLEH MEMBELI DATA MOBILE DENGAN PAKEJ SEBULAN ATAU MENGIKUT BILANGAN KB YANG ANDA GUNA. DALAM PERKARA INI PERKATAAN YANG BIASA DIGUNAKAN IALAH PAY PER USE. KADAR CAJ AKAN DI KENAKAN MENIKUT BERAPA BANYAK YG ANDA GUNA.

PENGGUNA YG BARU MENGGUNAKAN TELEFON PINTAR BIASANYA TIDAK PERASAN MOBILE DATA HANDPHONE MEREKA DALAM KEADAAN ON. KAWAN-KAWAN SAYA RAMAI YG MENGADU KREDIT HANDPHONE SELALU KURANG WALAUPUN TIDAK MEMBUAT PANGGILAN. JIKA MENGGUNAKAN TALIAN PRABAYAR, PENGGUNA AKAN PERASAN KREDIT CEPAT HABIS. TAPI BAGAIMANA PULA DENGAN YANG MENGGUNAKAN TALIAN POSTPAID (GUNA LINE). MEREKA HANYA MELIHAT BIL BULANAN YG TINGGI TANPA MENGETAHUAI KENAPA BIL TERLALU TINGGI SEDANGKAN KEGUNAAN HANYA MEMBUAT BEBERAPA PANGGILAN SAHAJA.

PENGALAMAN SAYA, TERLALU RAMAI YG TIDAK MEMAHAMI DATA MOBILE INI SEHINGGA TERPAKSA KEHILANGAN KREDIT YANG BANYAK (ADA YG TOPUP SAMPAI RM100+) SEMUA HABIS. YANG MENGGUNAKAN POSTPAID PULA ADA YANG TERPAKSA MEMBAYAR BIL SEHINGGA RM500 HANYA KERANA MOBILE DATA TER'ON.

CARA LAIN KEHILANGAN KREDIT YG BIASA IALAH SMS YG DATANGNYA DARI 3XXXX ATAU 6XXXX. MUNGKIN SATU KETIKA DULU ANDA PERNAH MEMBALAS 'YES' KEPADA NOMBOR INI. MAKSUDNYA ANDA BERSETUJU. LALU APABILA CUKUP TEMPOH ANDA AKAN DIKENAKAN BEYARAN DENGAN PEMOTONGAN KREDIT. CONTOHNYA SATU RINGTONE RM3 ATAU RM5 ATAU CAJ MINGGUAN ATAU BULANAN. CARA NAK CANCEL LANGGANAN (CARA YANG BIASA SAYA BUAT) IALAH DENGAN MELIHAT APA NOMBOR SMS YANG MASUK TU, CONTOHNYA 3XXXX. PERGI KE GOOGLE SEARCH TIAP STOP 3XXXX, DI SITU ADA TERSENARAI BAGAIMANA CARA NAK CANCEL LANGGANAN. ADA JUGA LANGGANAN SMS PERCUMA TETAPI MASA NAK CANCEL ADA CAJ DIKENAKAN. ADA JUGA UNTUK CANCEL MEMERLUKAN CAPAIAN INTERNET.

 

SILA LIKE N SHARE UNTUK MEMBERITAHU KAWAN LAIN.

PERKONGSIAN SANTAI ON THE SPOT.

(PANDANGAN PERIBADI SAYA SAHAJA)


MILIKI BIZ SENDIRI DISINI

Read more ...

OUT THERE WE ARE ONE

OUT THERE WE ARE ONE

One XOX Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat Bumiputera dan anak syarikat kepada XOX Berhad yang telah beroperasi sebagai Pengendali Rangkaian Mudah Alih Maya (MVNO) sejak tahun 2005. One XOX Sdn Bhd yang telah ditubuhkan pada 2014, secara eksklusifnya membawa jenama ONEXOX bagi memasarkan produk XOX dengan pelan perkhidmatan mudah alih yang unik dan tersendiri.

One XOX percaya akan model perniagaan yang cekap, telus dan sedaya upaya mematuhi tuntutan syariah untuk mempastikan kadar perkhidmatan adalah sangat berpatutan, tiada iklan-iklan yang mengelirukan serta tiada unsur-unsur caj tersembunyi dapat menarik minat dikalangan pelanggan-pelanggan perkhidmatan mudah alih yang sentiasa mencari alternatif penjimatan.

Disamping penawaran perkhidmatan yang sangat kompetitif, One XOX yang tidak mengamalkan pengiklanan secara terbuka telah membuka peluang perniagaan telekomunikasi 'sebenar' mampu milik kepada semua individu yang berminat dengan menawarkan insentif lumayan dan berpanjangan berkonsepkan perkongsian keuntungan syarikat.

One XOX mengalu-alukan semua pelanggan yang dahagakan penjimatan serta usahawan-usahawan yang sedang giat mencari peluang perniagaan untuk mencuba perkhidmatan telus tanpa caj tersembunyi dan memanfaatkan platform perniagaan yang ditawarkan.

OUT THERE WE ARE ONE

VISI

Menjadi perintis yang berjaya ke tahap global di dalam industri telekomunikasi dengan strategi pemasaran unik yang menawarkan perkongsian keuntungan syarikat kepada pengedar.

MISI

Menyediakan perkhidmatan berkualiti pada kadar yang sangat berpatutan serta sedaya upaya mematuhi tuntutan syariat di dalam perniagaan.

OBJEKTIF

• Memberi kesedaran kepada pengguna telefon mudah alih tentang kadar panggilan yang dikenakan melalui demonstrasi produk. 
• Memberi pilihan baru kepada pengguna telefon mudah alih untuk berjimat.
• Membuka peluang perniagaan telekomunikasi kepada usahawan kecil.
• Membantu menaikkan taraf hidup serta ekonomi masyarakat setempat melalui program insentif pengedar.
• Menyumbang kepada pertumbuhan sektor ICT yang sejajar dengan matlamat kerajaan.

Mendaftar dealer sah onexox click

 

Read more ...