PENGEDAR DIPERLUKAN

DEALER ONEXOX BERDAFTAR. ACCESS PENUH SEBAGAI DEALER. INSENTIF SEHINGGA 15%. KEUNTUNGAN RUNCIT. DAFTARLAH SEBAGAI DEALER DAN LAKUKAN IA SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN. HUBUNGI 011-11759685 / 01115599553

ONEXOX BLACK

Onexox Black. Lebih Lanjut hubungi dealer 01115599553 atau clicklink wasap.my/601115599553/onexox

Highspeed Internet onexox

Assalamualaikum & Salam sejahtera.

Sedikit info mengenai Data Internet Onexox.
Untuk makluman para pengguna yang dikasihi, Onexox menyediakan data internet berkelajuan tinggi tanpa sekatan (Capped Speed) sebagai hiburan kepada pelanggan untuk berkomunikasi di alam maya.
Apabila langganan telah berjaya, bermakna pihak syarikat telah membekalkan sejumlah data seperti yang dilanggan oleh pelanggan. Selebihnya pelanggan sendiri yang perlu mengawal / menghadkan penggunaan data mereka.
Pelanggan adalah dinasihatkan untuk menutup segala auto-update dan auto-download dari setting telefon atau aplikasi2 seperti Play-store, Instagram, Facebook, Whatsapp dan Telegram. Sekiranya setting ini tidak dibuat, data anda akan digunakan tanpa disedari dan ini akan berlakunya pembaziran data secara rambang.
Pelanggan juga dinasihatkan untuk membuat semakan pada 'Data Usage' didalam setting telefon untuk mengetahui penggunaan data anda dan anda boleh tahu dari aplikasi mana yang banyak menggunakan data internet anda.
Di bawah kami sediakan cara setting untuk membuat penutup pada auto-update dan auto-download.
Semoga dengan perkongsian ini dapat sama2 kita belajar untuk mengawal pembaziran data yang berlebihan dan dapat mengurangkan perbelanjaan topup anda.
--Sekian--

#OTWAO
#Onexox4Glte
#nocappedspeed
#PakejOwesome

0 comments:

Post a Comment