PENGEDAR DIPERLUKAN

DEALER ONEXOX BERDAFTAR. ACCESS PENUH SEBAGAI DEALER. INSENTIF SEHINGGA 15%. KEUNTUNGAN RUNCIT. DAFTARLAH SEBAGAI DEALER DAN LAKUKAN IA SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN. HUBUNGI 011-11759685 / 01115599553

ONEXOX BLACK

Onexox Black. Lebih Lanjut hubungi dealer 01115599553 atau clicklink wasap.my/601115599553/onexox

SIMKAD UNLIMITED DATA

Semenjak ada FB ni ramai warga Malaysia tiba tiba menjadi pakar dalam semua bidang . Menjadi pakar analisis pengguna dan mcm mcm lagi . 

Istilah UNLIMITED sudah saya jelaskan berkali kali sampai dah penat nak menaip . 

Gula gula ciptaan kapitalist ini nampaknya berjaya mendapat sokongan ramai walaupun secara tidak sedar mereka merupakan penyumbang LOOSE CHANGE terbesar didalam industri TELCO ..

Loose change didlm industri TELCO diistilahkan kepada pembayaran yg tidak digunakan . 

Cth kredit ada 5 ringgit lagi tetapi tak boleh nak buat call kerana tempoh sah telah tamat . Jumlah loose change ini amat amat besar sehingga mencecah billion ringgit . Dan malangnya masyarakat Melayu dan Islam merupakan penyumbang paling besar . 

Kenapa ianya berlaku ?

Mudah kerana kita senang ditipu hidup hidup kerana sikap MALAS kita hendak membaca segala TERMA DAN SYARAT yg kalau dibentangkan di panel syariah ianya menjadi hukum haram .

Bahasa Tulisan juga memainkan peranan yg penting didalam dunia cyber ..apabila bahasa tulisan ini keluar dari pemikiran secara umum tanpa fakta yg tepat . Sudahlah fakta itu tidak tepat ianya pula merujuk kepada produk lain yg sebenarnya dia sendiri tidak faham .apa yg dia faham ialah perkataan UNLIMITED .

Dalam proses penyedaran dari penipuan hidup hidup ini saya sebagai peneraju ONEXOX sedar bahawa bahasa bahasa tulisan tanpa fakta ini kadang kadang boleh mengganggu gugat emosi seseorang . 

What ever it is ..you can say anything you want about me being unmatang or what so ever ...

My sincere apology on the matter . 

All the best to you ...and will try harder to fullfill intelligent subscriber in the future ...

Salam semua ...

Ibarat pakai ferarri tapi isi minyak tanah ...



#unlimited_data_speed_64kbps






1 comments:

  1. Admin Whatsapp said...
     

    Salam. Siapa yang nak cari simkad nombor telefon cantik cantik, VIP, metafizik, nombor senang di ingat, bolehlah berkunjung ke Blog. https://nombormetafizik.blogspot.my

    .

Post a Comment